صفر تا صد پیامکی...!
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

بازاریابی پیامکی اصول و قواعدی دارد که مدیران ارشد بازاریابی ممکن است نتوانند به طور کامل از مزایای این روش سود ببرند. پیامک برای توسعه استراتژیها و اثربخشی ارتباطات مفید است و این امر پیچیدگی آغاز تعاملات با مکالمات را از دید پنهان می کند.

استفاده از سامانه پیامکی در فعالیت ها، شمارا به سمت مراحل زیر سوق می دهد:

1.توصیه آنها عمل به مقررات بازاریابی پیامکی است و اولین قدم در این بازاریابی ایجاد مشتریان جدید است. این تنها به جمع آوری شماره های مشتریانختم نمی شود، بلکه باید رضایت آنها را هم جلب کنید.

2.برای بازاریابی پیامکی خود استراتژی اتنخاب کنید که علاوه بر جذب مشتری به حفظ آن نیز کمک کند.

3.انجام این کار مستلزم استفاده از چیزی به نام یک شماره اختصاصی است که یک شماره تلفن ساده است که افراد برای ارسال و دریافت پیامها  و ارتباط با شما از آن استفاده می کنند. اکثر شرکتهای موفق ازچندین شماره اختصاصی برای موقعیت و کاربردهای تجاری مختلف استفاده می کنند.

4.با داشتن فهرست مشخصی از مشتریان و مشتریان بالقوه که علاقه مند به دریافت پیام هستند، این شانس را دارید که براساس اهداف بازاریابیخود، آنها را به یک اقدام عملی ترغیب کنید.

5. پیامهای ارسالی را با اطلاعات خصوصی مشترکین ادغام کنید تا ارائه دهندگانی با راه حلهای قابل انعطاف،به  شما اجازه می دهند تا داده های مشترکین خود را با داده های خصوصی ادغام کرده و برای اینکه مشتریان و مشتریان آینده را با پیامکهای مرتبط به آنها هدف قرار دهید،گروه هایی ایجاد کنید-برای مثال،برای تبلیغات منطقه ای،پیشنهادات خاصی بر مبنای بخشهای جغرافیایی طبقه بندی می شوند.

6.ارائه دهندگانی آینده گر به شما توصیه می کنند تا از این موقعیت سود برده و در جریان ارتباطات موبایلی،اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود کسب کنید.

7.ارائه دهندگان خدمات پیامکی همچنین باید هر گونه نگرانی در مورد دسترسی محدود را کاهش دهند،و به شما اجازه دهند که به محدوده وسیعی از مشتریانی دسترسی داشته باشید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط





:: برچسب‌ها: صفر تا صد پیامکی، بازاریابی پیامکی ,سامانه پیامکی , شماره اختصاصی , جذب مشتری , مشتریان بالقوه, اهداف بازاریابی , تبلیغات منطقه ای ,خدمات پیامکی, سامانه پیام کوتاه سیمرغ ,بانک شماره, پیام های تبلیغاتی, پیام صوتی, پایین ترین تعرفه, پنل های کاربری و نمایندگی, بانک مشاغل, تبلیغات پیامک,یسیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: